Mijn favoriete inhaker

  

En dan is alles voorbij. De kater van het verliezen is omgezet naar euforie van een finale plaats.  Heel Nederland heeft meegeleefd, genoten, gehuild, gefeest. De finaleplaats heeft de oranjegekte tot grote hoogte gebracht, tot grote vreugde van veel ondernemers.

Het aantal WK inhakers was dit jaar ongekend hoog. Veel organisaties denken hier snel succes mee te kunnen halen. Maar wat is nu een treffende inhaker; originaliteit, prijs, als het maar oranje is, of de bruikbaarheid?   Veel heef te maken met smaak. Persoonlijk vond ik de WK finale inhaker van Dirk van de Broek smaakvol en goed.  En uiteraard het WeekNa pakket van Fairtrade. Briljant!

Onze creativiteit voor een volgend groot sport event is in elk geval groed geprikkeld.
Op http://versereclame.nl/overzicht-wk-inhakers/ zijn alle inhakers verzameld. Dank je wel Gonnie Spijkstra!
De bewustwording van het na effect van alle oranjeprullaria op  http://www.meerwillenweten.nl/nl/actie kan ons wellicht tot andere inzichten brengen voor acties in de toekomst.

Evalueren, orienteren en een shortlist maken van kansen voor de toekomst!
Veel plezier en inspratie met dit proces. Marie-Jose van Triest

Advertenties

Tags: , ,

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers liken dit: