En toen…

…was het kabinet gevallen en worden de gemeenteraadsverkiezingen toch nog spannend.
…werd Sven Kramer geen winnaar en heeft het onderwerp coach en eigen verantwoordelijkheid weer een actuele case.
Een intensieve week voor de media en nieuws wat ons ‘allemaal’ raakt en bezighoudt.

Mijn blog, houd ik deze keer kort. Net als alle andere jaren, draag ik deze week bij aan de onderneming van mijn man. We staan samen op de beurs Tuinidee 2010 in Den Bosch. Een succesvolle consumentenbeurs die ons vorig jaar een helder beeld gaf van onze economie. Veel bezoekers, veel tuinplannen en wensen, grote interesse,  maar een gereserveerde houding vanwege de onzekere economie. Hoe zal het dit jaar zijn?

Er is sinds vrijdag hard gewerkt aan de standopbouw, waarvan morgen tot en met zondag het resultaat te zien is. De aanwezige hoveniers hebben geinvesteerd en laten hun professionaliteit en kwaliteit zien in unieke bedrijfspresentaties. Na een strenge winter en dus veel uitgestelde uitvoering, staan ze vol enthousiasme op deze beurs.

Ik ben heel benieuwd wat het sentiment van de consument is. Lonkt de lente, de vernieuwing na een lange periode van aarzeling? Of heeft de val van het kabinet de angst voor de toekomst vergroot? Ik zal het volgende week vertellen. Mocht u ondertussen een vraag hebben, dan sta ik vanaf maandag weer voor u klaar.

Tot ziens in Den Bosch, Rhenoy of bij u op kantoor. Marie-Jose van Triest

Plaats een reactie