Het nieuwe jaar

En dan is het 2010, een nieuw jaar voor: nieuwe kansen, nieuwe initatieven, nieuwe ontmoetingen, nieuwe samenwerkingen, nieuwe projecten en (op)nieuw succes. Ik kijk dit jaar positief tegemoet. Na een jaar van bouwen, investeren, zaaien en ontwikkelen heb ik alle vertrouwen in 2010.

Het laatste kwartaal van 2009, liet heel voorzichtig optimisme doorschemeren. De media berichtte wisselend over herstel, opleving beurzen en een gematigd positief vooruitzicht. Ben ik een opportunist wanneer ik geloof in 2010? Is het realistisch te geloven in herstel? In mijn laatste blog in december dit jaar, kan ik het u vertellen. 

Ik werk onverminderd enthousiast en vol vertrouwen aan een kansrijk 2010. Ik heb een sterk en kwalitatief netwerk opgebouwd, heb positieve reacties ontvangen op introducties en samenwerkingen. Alles is nog broos en het juk van de crisis is door velen voelbaar en moeizaam te dragen. Nog een jaar stilstaan is geen optie meer. Wanneer we vooruitgang willen ervaren, moeten we zelf in actie komen. Dat begint bij durven kijken naar kansen en mogelijkheden en beslissingen nemen.

De professionals uit mijn netwerk, kijken bijna allemaal positief terug op 2009. Hebben opdrachten weten te verwerven, ondernemers mogen bijstaan in hun strategische heroverweging, geinvestereerd in kennis, ontwikkeling en persoonlijke groei.

Een mindset die is gebaseerd op vertrouwen en persoonlijke kracht. Een goede voorbereiding en een gezonde financiele positie als vertrekpunt. Ik werk samen met mijn netwerk graag mee aan uw herstel en kans op groei. Marie-Jose van Triest.

gezond en succesvol 2010 !

Tags:

Plaats een reactie